woensdag 20 maart 2013

2013 maart Brief van Yeti en Santi

Aan de kinderen van de E A Borgerschool in Joure
Halo teman-teman....
Saya Santi Taek... saya tinggal di panti sudah 3 tahun. Kami semua anak di panti Asuhan Ceria sangat berterima kasih karena teman-teman mau membantu kami. Kami ingin sekolah yang baik dan jadi anak yang pintar sehingga kami tidak susah lagi seperti orang tua kami. Karena itu kami mau belajar dan kerja dengan rajin. Kami senang sekali karena teman-teman mau membantu kami untuk membeli seekor sapi. Sapi itu akan kami beri makan rumput dan juga selalu membersihkan kandangnya. Kotorannya akan dipakai sebagai pupuk di tanaman. Terima kasih      Salam   Santi 
Hallo beste vrienden  Ik ben Santi Taek ik woon al 3 jaar in het kindertehuis. Alle kinderen hier in het kindertehuis zijn heel erg dankbaar en blij dat jullie ons willen helpen. Wel hopen we dat we het goed doen op school zodat we slimme kinderen worden. Want dan hebben we het misschien beter later dan onze ouders die het heel zwaar hebben. Daarom moeten we heel ijverig zijn met leren en werken. We zijn heel blij dat jullie een koe voor ons willen verdienen. We zullen altijd zorgen dat de koe genoeg gras krijgt en z´n stal schoon houden. De mest gaan we gebruiken voor om onze tuin te bemesten. Groetjes Santi
______________________________________________
Halo teman-teman di Belanda…..!!! apa kabar…?
Saya baik-baik saja. Perkenalkan nama saya Yeti Babis…umur saya 16 tahun.. sekarang saya kals dua sekolah perawat kesehatan. Saya bercita-cita jadi perawat dan bekerja membantu orang sakit di Rumah sakit. Saya senang dengan tugas ini, karena ini tugas yang mulia dan saya suka membantu. Terima kasih karena teman-teman mau membantu kami dalam sekolah kami, dengan mencari dana untuk kegiatan kami di panti. Kami senang karena bisa belajar untuk pelihara sapi.. saya menunggu surat balasan dari teman-teman. Terima kasih    Salam  Yeti

Hallo vrienden in Nederland...Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed, Ik heet Yety Babis mijn leeftijd is 16 jaar. Ik zit in de tweede van een verpleegkundigen opleiding. Mijn droom is een goede verpleegster te worden omdat ik zieke mensen wil helpen in het ziekenhuis. Ik vind dit mooi en goed werk en ik doe graag goed werk. Heel erg bedankt dat jullie ons willen helpen naar school te kunnen gaan door geld voor ons bijelkaar te halen. Wij vinden het ook geweldig dat we hier straks leren hoe we een KOE goed moeten verzorgen. Ik wacht op een reactie van jullie he? Op mijn brief.
Bedankt groetjes Yety

Geen opmerkingen:

Een reactie posten