woensdag 20 maart 2013

2013 maart Brief van Maria en Notris

Aan de kinderen van de E A Borgerschool in Joure

Hallo teman-teman…
Perkenalkan… saya Maria Anin. Saya kelas 3 SMP. Saat ini sedang siap untuk ujian akhir. Saya senang berkenalan dan bersurat dengan teman-teman. Apakah ada yang mau jadi sahabat saya dalam surat-menyurat…?   Saya mendengar bahwa teman-teman mau mencari dana untuk kami di Panti Ceria. Dana yang akan dikumpulkan direncanakan untuk usaha peternakan sapi. Sehingga kami selalu punya uang untuk sekolah kami... terima kasih...Salam  Maria

 Hallo vrienden, Mijn is Maria, Ik zit in de derde klas van voortgezet onderwijs. Dit schooljaar moet ik examen doen. Ik vind het leuk met jullie te schrijven. Als er eén van jullie met me wil schrijven zou ik dat heel leuk vinden. Ik heb gehoord dat jullie geld voor ons in het kindertehuis willen inzamelen en wel voor het kopen van een KOE voor ons. Zodat wij altijd geld genoeg hebben om naar school te kunnen gaan.....Heel erg bedankt hiervoor. Groetjes Maria

__________________________________________
Halo teman-teman di E.A. Borgerschool...!!!
Apa kabar…? Saya harap semua baik karena saya juga baik di Timor. Perkenalkan nama saya NOTRIS DOO, saya sekarang kelas  1 SMA. Saya sudah tinggal 4 tahun di Panti Asuhan. Saya senang sekali karena teman-teman mau mencari dana untuk kegiatan kami di Timor. Dana yang akan dikumpulkan adalah utuk membeli satu ekor sapi. Saya senang memelihara sapi, karena mudah dan menyenangkan. Kami juga belajar untuk mandiri di waktu yang akan datang. Terima kasih teman-teman…  Notris 

Hi vrienden van de E.A.Borgerschool, Hoe gaat het ermee? Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat zoals ook bij ons hier op Timor Mijn naam is Notris Doo, ik zit in de vierde klas van het voortgezet onderwijs. Ik woon al vier jaar in het kindertehuis van YASAP. Ik ben heel erg gelukkig dat jullie geld voor onze activiteiten hier op Timor willen verdienen. Alles wat jullie bij elkaar halen zullen wij gebruiken om een KOE te kopen. Ik vind het leuk om een KOE te verzorgen want dat is gemakkelijk en levert veel op.  Wij leren hier ook om ons later zelfstandig te kunnen redden. Heel erg bedankt beste vrienden,  Salam Groetjes van     Notris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten