dinsdag 11 september 2012

30 aug 2012 Marsa



Mama Marsa van het kindertehuis van Yasap
Timor, 30 Augustus 2012

Syalom Ibu…
Live sehat… selamat berjumpa… sedikit berita singkat dari saya dan saya harap agar ketika ibu membaca, ada perasaan seperti yang saya bayangkan, yaitu kehadiran oma middelkoop, tidak beda dengan yohanes pembaptis yang menyerukan ratakan jalan. Dengan kata lain berdamai. Hari sabtu saya akan bersama oma ke rumah orang tua Eben, sedangkan selama 10 tahun saya tidak suka lihat Eben, sebab tindakan mereka.  
 Lieve Ibu, een kleine berichtje van mij en ik hoop dat wanneer ibu dit leest dat Ibu zich dan kan voorstellen hoe ik mij voel nu Oma Middelkoop hier is. Het verschilt niet veel met mijn voorstelling alsof de Johannes de Doper hier op bezoek zou zijn geweest. Hij opende ook de weg voor………. Met andere woorden de Vrede! Omdat ik afgelopen zaterdag met Oma naar de familie van Eben Nuban Timo ben geweest waar ik meer dan tien jaar niet graag kwam, vanwege zijn gedrag tegenover ons.
Badan Pengurus kita yang ada, Ibu merry dan pak Yus, kita semua senang karena kehadiran oma ada pertanda positif sebagaimana biasa dan saya pikir ini rencana Tuhan harus hidup damai di antara kita. 
Ons bestuur  dat erbij was IBu Mery en Pak YUS, wij allen zijn heel blij met de aanwezigheid van Oma als een heel positief teken van waardering en ik denk dat dit een plan van God is om als mensen Vredig samen te leven.
Dari Marsa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten