zondag 11 december 2011

Brief van Yeti aan Sinterklaas


Surat YETI   OEMATAN    5 december  2011
Hai......Sinter klaas apa kabar....?? Pasti baik-baik saja.
Sinter klaas.......saya mau cerita selama satu tahun di YASAP, Saya sangat senang, kalau kali ini Sinter klaas datang bersama-sama dengan kami di YASAP.
Di YASAP Saya senang dengan anak-anak, baik di panti maupun di TK. Dan di sini saya bisa tau banyak hal misalnya Bisa bantu di dapur, di kebun, di sawah dll. Saya juga senang terlebih saya bisa belanja untuk kebutuhan baik di Panti maupun di TK, dan lebih menarik lagi saya belajar menjadi pengelola Administrasi  Keuangan TK. Dari situ saya bisa belajar komputer, saya suka sekali.
Sinter klaas .............saya  senang dengan semua staf YASAP dan mereka juga senang dengan saya.dan saya juga senang kalau di Hari Natal ini......Sinter klaas bisa hadir dengan kami.
Mohon maaf kalau di tahun 2011 ada kata yang salah.........Mari kita melangkah di Tahun 2012 dengan hati yang Baru
Hallo Sinterklaas, goed gaat het met U? Ik denk van goed.
Sinterklaas,  ik wil iets delen met u over het afgelopen jaar voor mij bij YASAP. Ik ben erg blij dat Sinterklaas dit jaar zijn verjaardag met ons bij Yasap wil vieren.
Ik ben erg gelukkig met de kinderen van YASAP, zowel de kleuters van de kleuterschool maar ook met de kinderen van het kindertehuis. Hier bij YASAP leer ik veel over bijvoorbeeld hoe we gezonden maaltijden bereiden voor een grote groep kinderen, hoe we onze eigen groenten verbouwen en hoe we een sawa moeten bewerken. 
Verder ben ik heel erg gelukkig met taak die mij wordt toevertrouwd om inkopen te doen voor het kindertehuis en de kleuterschool. En wat ik erg interessant vind is dat ik ook de financien beheer van de kleuterschool. Straks krijg ik een cursus hoe ik ook de administratie op de computer kan verwerken, ik ben erg tevreden over het feit dat ik steeds nieuwe dingen mag leren.
Sinterklaas ik ben blij met de gehele staf van YASAP en zij zijn ook tevreden over mijn werk. Ik ben ook blij dat Sinterklaas dit jaar Kerst bij ons zal vieren.
Ik wil mijn excuses aanbieden als er in het afgelopen jaar 2011 dingen zijn geweest die ik fout heb gedaan. Laten met frisse moed het nieuwe jaar tegemoet treden en een vernieuwd hart/inzicht het nieuwe Jaar ingaan.
Terima kasih sinter klas......................Dank u wel Sinterklaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten